Ügyfélfogadás

A Karon három budapesti telephelyen folyik az oktatás, ebből két telephelyen működik tanulmányi irodai ügyfélfogadás:
 - a 1084 Budapest, Tavaszmező utca 17. "A" épület II. emelet 218. (TA.2.218.) és 221. (TA.2.221.) irodákban, ill.
 - a 1034 Budapest, Bécsi út 94-96. "C" épület I. emelet 104. (BC.1.104.) irodában.


Ügyfélfogadási rend:

               
 

"Normál"
ügyfélfogadási rend


Nyári
ügyfélfogadási rend

2023. július 17. - augusztus 20. között

Hétfő: 08:45-11:45
ZÁRVA
Kedd: ZÁRVA 09:00-12:00
Szerda: 08:45-11:45 és 13:15-14:30
09:00-12:00
Csütörtök: ZÁRVA 09:00-12:00
Péntek: 08:45-11:45 ZÁRVA

 

Ezekben az időszakokban az ügyintézők elérhetők e-mailben, MS Teams-en, telefonon és előzetes egyeztetés nélkül személyesen is.

Ügyfélfogadási időn kívül, de munkaidőben(!) az ügyintézők e-mailben, MS Teams-en és telefonon kereshetők.

Munkaidőn kívül e-mailen lehet az ügyintézőknek üzenni, mely üzenetekre ők munkaidőben fognak válaszolni.

Emellett mindenkor elérhető a Neptun kérvénykezelője, melyben a hivatalos ügyintézéshez szükséges kérvények elektronikusan elindíthatók.

 

S mindezek mellett munkaidőben az irodai telefonszámok helyett az alábbi számot is hívhatják:
+36 (30) 396-4071
 

 

Félfogadási időben azonnal intézhetőek:

  • jogviszony-, tárgylista-, konzultációs-, ösztöndíjigazolás kérése,
  • tanulmányokat, pénzügyeket érintő kérvények leadása (bírálatról minden esetben postai úton megy értesítés),
  • Neptun rendszerrel kapcsolatos általános hibakezelés (jelszó módosítás, kezelési segítségnyújtás),
  • ideiglenes diákigazolvány igénylése, átvétele (részleteket lásd a Diákigazolvány menüpontban),
  • végzettséget igazoló iratok bemutatása,
  • felvételivel kapcsolatos tanácsadás, az eljárásban az intézményt érintő ügyintézés (csak óbudai telephelyen),
  • költségtérítéses hallgatók részére az APEH által előírt költségtérítési szerződések aláírása.

Több munkanapot igénylő adminisztrációs tevékenységek:

  • diploma/OKJ bizonyítván kiállítása, átadása (szükséges iratok bemutatásától számított kb. 30 nap),
  • oklevélmelléklet kiállítása, átadása (szükséges iratok bemutatásától számított kb. 30 nap),
  • egyéb, nem általánosan használt igazolások kiadása,
  • Neptun rendszer esetleges fejlesztési hibáinak lejelentése a fejlesztőkkel kapcsolatot tartók felé.

Nem a Tanulmányi Osztály hatáskörébe tartozó feladatok:

  • külföldi részképzéssel (Erasmus) kapcsolatos ügyintézés,
  • ösztöndíjak, szociális segélyek elbírálása (illetékes szervezet a Hallgatói Önkormányzat),
  • Neptun rendszeren nem meghirdetett tárgyak kiírásának kérése, felvett kurzusok cseréje (illetékes a tárgyért felelős Intézet Intézeti asszisztense, elérhetőségük: http://neptun.uni-obuda.hu/eler/intezet/kando),
  • kooperatívos szerződések kezelése (választott szakirány intézete, elérhetőségük: itt >>>),
  • szakdolgozattal, szakmai gyakorlattal kapcsolatos minden teendő (választott szakirány intézete, elérhetőségük: itt >>>) (villamosmérnök MSc képzés szakirány felelőse a Híradástechnikai Intézet),
  • befizetett költségtérítési díjról számla kiállítása (neptun rendszerből elektronikusan aláírt számla nyomtatandó),
  • TDK-s pályázatok kezelése (illetékes Lamár Krisztián lamar.krisztian@kvk.uni-obuda.hu),
  • székesfehérvári, kihelyezett képzésre járó hallgatók ügyintézése (illetékes AMK Tanulmányi Osztály http://amk.uni-obuda.hu/index.php/hallgatoknak/tanulmanyi-osztaly).
Utolsó módosítás: