A karon két budapesti telephelyen folyik az oktatás. Mindkét telephelyen működik Tanulmányi Osztály, melyek az adott telephelyen hallgatókat tudják fogadni.
Ügyfélfogadási rend az elektonikus eljárásrend ideje alatt:
Hétfő: |
ZÁRVA |
Kedd: |
09:00 - 13:00 |
Szerda: |
09:00 - 13:00 |
Csütörtök: |
09:00 - 13:00 |
Péntek: |
ZÁRVA |
Felhívjuk figyelmüket, hogy a Tanulmányi Osztály a fenti időpontokban telefonon is elérhető,
de a kötelezően előírt kommunikációs csatorna az e-mail, tehát amit lehet e-mailen keresztül intézünk/intézzenek!
Vigyázzunk egymásra!
Emellett munkaidőben az irodai telefonszámok helyett az alábbi számot hívhatják: +36 (30) 396-4071
Az Egyetem területén MASZK VISELÉSE KÖTELEZŐ!
Félfogadási időben azonnal intézhetőek:
-
jogviszony-, tárgylista-, konzultációs-, ösztöndíjigazolás kérése,
-
tanulmányokat, pénzügyeket érintő kérvények leadása (bírálatról minden esetben postai úton megy értesítés),
-
Neptun rendszerrel kapcsolatos általános hibakezelés (jelszó módosítás, kezelési segítségnyújtás),
-
ideiglenes diákigazolvány igénylése, átvétele (részleteket lásd a Diákigazolvány menüpontban),
-
végzettséget igazoló iratok bemutatása,
-
felvételivel kapcsolatos tanácsadás, az eljárásban az intézményt érintő ügyintézés (csak óbudai telephelyen),
-
költségtérítéses hallgatók részére az APEH által előírt költségtérítési szerződések aláírása.
Több munkanapot igénylő adminisztrációs tevékenységek:
-
diploma/OKJ bizonyítván kiállítása, átadása (szükséges iratok bemutatásától számított kb. 30 nap),
-
oklevélmelléklet kiállítása, átadása (szükséges iratok bemutatásától számított kb. 30 nap),
-
egyéb, nem általánosan használt igazolások kiadása,
-
Neptun rendszer esetleges fejlesztési hibáinak lejelentése a fejlesztőkkel kapcsolatot tartók felé.
Nem a Tanulmányi Osztály hatáskörébe tartozó feladatok:
-
külföldi részképzéssel (Erasmus) kapcsolatos ügyintézés,
-
ösztöndíjak, szociális segélyek elbírálása (illetékes szervezet a Hallgatói Önkormányzat),
-
Neptun rendszeren nem meghirdetett tárgyak kiírásának kérése, felvett kurzusok cseréje (illetékes a tárgyért felelős Intézet Intézeti asszisztense, elérhetőségük: http://neptun.uni-obuda.hu/eler/intezet/kando),
-
kooperatívos szerződések kezelése (választott szakirány intézete, elérhetőségük: itt >>>),
-
szakdolgozattal, szakmai gyakorlattal kapcsolatos minden teendő (választott szakirány intézete, elérhetőségük: itt >>>) (villamosmérnök MSc képzés szakirány felelőse a Híradástechnikai Intézet),
-
befizetett költségtérítési díjról számla kiállítása (neptun rendszerből elektronikusan aláírt számla nyomtatandó),
-
TDK-s pályázatok kezelése (illetékes Lamár Krisztián lamar.krisztian@kvk.uni-obuda.hu),
-
székesfehérvári, kihelyezett képzésre járó hallgatók ügyintézése (illetékes AMK Tanulmányi Osztály http://amk.uni-obuda.hu/index.php/hallgatoknak/tanulmanyi-osztaly).
Utolsó módosítás:
2015. március 24