Ügyfélfogadás
A Karon három budapesti telephelyen folyik az oktatás, ebből két telephelyen működik tanulmányi irodai ügyfélfogadás:
- a 1084 Budapest, Tavaszmező utca 17. "A" épület II. emelet 218. (TA.2.218.) és 221. (TA.2.221.) irodákban, ill.
- a 1034 Budapest, Bécsi út 94-96. "C" épület I. emelet 104. (BC.1.104.) irodában.
Ügyfélfogadási rend:
"Normál" |
Nyári 2023. július 17. - augusztus 20. között | |
Hétfő: | 08:45-11:45 |
ZÁRVA |
Kedd: | ZÁRVA | 09:00-12:00 |
Szerda: | 08:45-11:45 és 13:15-14:30 |
09:00-12:00 |
Csütörtök: | ZÁRVA | 09:00-12:00 |
Péntek: | 08:45-11:45 | ZÁRVA |
Ezekben az időszakokban az ügyintézők elérhetők e-mailben, MS Teams-en, telefonon és előzetes egyeztetés nélkül személyesen is.
Ügyfélfogadási időn kívül, de munkaidőben(!) az ügyintézők e-mailben, MS Teams-en és telefonon kereshetők.
Munkaidőn kívül e-mailen lehet az ügyintézőknek üzenni, mely üzenetekre ők munkaidőben fognak válaszolni.
Emellett mindenkor elérhető a Neptun kérvénykezelője, melyben a hivatalos ügyintézéshez szükséges kérvények elektronikusan elindíthatók.
S mindezek mellett munkaidőben az irodai telefonszámok helyett az alábbi számot is hívhatják:
+36 (30) 396-4071
Félfogadási időben azonnal intézhetőek:
- jogviszony-, tárgylista-, konzultációs-, ösztöndíjigazolás kérése,
- tanulmányokat, pénzügyeket érintő kérvények leadása (bírálatról minden esetben postai úton megy értesítés),
- Neptun rendszerrel kapcsolatos általános hibakezelés (jelszó módosítás, kezelési segítségnyújtás),
- ideiglenes diákigazolvány igénylése, átvétele (részleteket lásd a Diákigazolvány menüpontban),
- végzettséget igazoló iratok bemutatása,
- felvételivel kapcsolatos tanácsadás, az eljárásban az intézményt érintő ügyintézés (csak óbudai telephelyen),
- költségtérítéses hallgatók részére az APEH által előírt költségtérítési szerződések aláírása.
Több munkanapot igénylő adminisztrációs tevékenységek:
- diploma/OKJ bizonyítván kiállítása, átadása (szükséges iratok bemutatásától számított kb. 30 nap),
- oklevélmelléklet kiállítása, átadása (szükséges iratok bemutatásától számított kb. 30 nap),
- egyéb, nem általánosan használt igazolások kiadása,
- Neptun rendszer esetleges fejlesztési hibáinak lejelentése a fejlesztőkkel kapcsolatot tartók felé.
Nem a Tanulmányi Osztály hatáskörébe tartozó feladatok:
- külföldi részképzéssel (Erasmus) kapcsolatos ügyintézés,
- ösztöndíjak, szociális segélyek elbírálása (illetékes szervezet a Hallgatói Önkormányzat),
- Neptun rendszeren nem meghirdetett tárgyak kiírásának kérése, felvett kurzusok cseréje (illetékes a tárgyért felelős Intézet Intézeti asszisztense, elérhetőségük: http://neptun.uni-obuda.hu/eler/intezet/kando),
- kooperatívos szerződések kezelése (választott szakirány intézete, elérhetőségük: itt >>>),
- szakdolgozattal, szakmai gyakorlattal kapcsolatos minden teendő (választott szakirány intézete, elérhetőségük: itt >>>) (villamosmérnök MSc képzés szakirány felelőse a Híradástechnikai Intézet),
- befizetett költségtérítési díjról számla kiállítása (neptun rendszerből elektronikusan aláírt számla nyomtatandó),
- TDK-s pályázatok kezelése (illetékes Lamár Krisztián lamar.krisztian@kvk.uni-obuda.hu),
- székesfehérvári, kihelyezett képzésre járó hallgatók ügyintézése (illetékes AMK Tanulmányi Osztály http://amk.uni-obuda.hu/index.php/hallgatoknak/tanulmanyi-osztaly).