A 40/2020. (III.11.) Kormányrendeletben, illetve a 2/2020. (III.11.), a 3/2020. (III.12.) és az 5/2020. (III.16.) rektori-kancellári közös utasításokban foglaltakra tekintettel a koronavírus további terjedésének megelőzését és az Egyetem munkatársainak (és családtagjaiknak) egészségi állapotának megóvását elsődlegesen szem előtt tartva a Kandó Kálmán Villamosmérnöki Kar 2020. március 19. napjától kezdődően visszavonásig az adminisztratív dolgozói számára otthoni ("home office") munkavégzést rendel el.

Ez azt jelenti, hogy a Kar Tanulmányi Osztályának és Intézeteinek munkatársai természetesen továbbra is elérhetőek lesznek a hallgatók számára elektronikus - azaz e-mailben történő - kommunikáción keresztül, kérjük, így keressék őket, s ők is azon keresztül fognak Önöknek válaszolni, illetve - amire csak lehetőségük adódik távmunkában - abban továbbra is a lehető leghamarabb segíteni.

Emellett munkaidőben az irodai telefonszámok helyett az alábbi számot hívhatják: +36 (30) 396-4071

 

A karon két budapesti telephelyen folyik az oktatás. Mindkét telephelyen működik Tanulmányi Osztály, melyek az adott telephelyen hallgatókat tudják fogadni.

Felhívjuk figyelmüket, hogy
2020. augusztus 4-6. között a józsefvárosi Tanulmányi Osztály ZÁRVA tart!


Nyári ügyfélfogadási rend:

Hétfő: ZÁRVA
Kedd: 09:00 - 13:00
Szerda: 09:00 - 13:00
Csütörtök: 09:00 - 13:00
Péntek: ZÁRVA


Felhívjuk mindenki figyelmét, hogy az Egyetem a hallgatók számára továbbra sem látogatható, így az elsődleges kommunikációs csatorna továbbra is az e-mail!
Esetleges egyedi személyes tanulmányi ügyintézéshez előzetesen egyeztetni kell a Tanulmányi Osztállyal - a fenti időpontokban a szokott vezetékes telefonszámokon -, s indokolt esetben engedélyezhetik a belépést.
Az Egyetem területén MASZK VISELÉSE KÖTELEZŐ!

 

Félfogadási időben azonnal intézhetőek:

  • jogviszony-, tárgylista-, konzultációs-, ösztöndíjigazolás kérése,
  • tanulmányokat, pénzügyeket érintő kérvények leadása (bírálatról minden esetben postai úton megy értesítés),
  • Neptun rendszerrel kapcsolatos általános hibakezelés (jelszó módosítás, kezelési segítségnyújtás),
  • ideiglenes diákigazolvány igénylése, átvétele (részleteket lásd a Diákigazolvány menüpontban),
  • végzettséget igazoló iratok bemutatása,
  • felvételivel kapcsolatos tanácsadás, az eljárásban az intézményt érintő ügyintézés (csak óbudai telephelyen),
  • költségtérítéses hallgatók részére az APEH által előírt költségtérítési szerződések aláírása.

Több munkanapot igénylő adminisztrációs tevékenységek:

  • diploma/OKJ bizonyítván kiállítása, átadása (szükséges iratok bemutatásától számított kb. 30 nap),
  • oklevélmelléklet kiállítása, átadása (szükséges iratok bemutatásától számított kb. 30 nap),
  • egyéb, nem általánosan használt igazolások kiadása,
  • Neptun rendszer esetleges fejlesztési hibáinak lejelentése a fejlesztőkkel kapcsolatot tartók felé.

Nem a Tanulmányi Osztály hatáskörébe tartozó feladatok:

  • külföldi részképzéssel (Erasmus) kapcsolatos ügyintézés,
  • ösztöndíjak, szociális segélyek elbírálása (illetékes szervezet a Hallgatói Önkormányzat),
  • Neptun rendszeren nem meghirdetett tárgyak kiírásának kérése, felvett kurzusok cseréje (illetékes a tárgyért felelős Intézet Intézeti asszisztense, elérhetőségük: http://neptun.uni-obuda.hu/eler/intezet/kando),
  • kooperatívos szerződések kezelése (választott szakirány intézete, elérhetőségük: itt >>>),
  • szakdolgozattal, szakmai gyakorlattal kapcsolatos minden teendő (választott szakirány intézete, elérhetőségük: itt >>>) (villamosmérnök MSc képzés szakirány felelőse a Híradástechnikai Intézet),
  • befizetett költségtérítési díjról számla kiállítása (neptun rendszerből elektronikusan aláírt számla nyomtatandó),
  • TDK-s pályázatok kezelése (illetékes Lamár Krisztián lamar.krisztian@kvk.uni-obuda.hu),
  • székesfehérvári, kihelyezett képzésre járó hallgatók ügyintézése (illetékes AMK Tanulmányi Osztály http://amk.uni-obuda.hu/index.php/hallgatoknak/tanulmanyi-osztaly).
Utolsó módosítás: 
2015. március 24