Annak érdekében, hogy minél könnyebben el tudja érni az egyetemi elektronikus tananyagokat és oktatási segédleteket a Rektori Tanács úgy döntött, hogy a 2012/2013. tanév második félévétől egységesen a Moodle keretrendszert használjuk ezen tananyagok tárolására.

A rendszert a https://elearning.uni-obuda.hu címről érheti el, a "Bejelentkezés" linket a jobb felső sarokban találja, ezt követően pedig a "Óbudai Egyetem Hitelesítés" opciót kell választania!

A rendszerbe a Neptunban használt azonosítójával és jelszavával tud belépni!

A Moodle, a Neptun adatbázisával van összhangban, így minden oktató és hallgató a Neptunban felvett tárgyait és az ahhoz rendelt tananyagokat látja, ha a hallgatói státusza aktív.

A Moodle oldalán részletes útmutatót talál: "Felhasználói kézikönyv hallgatóknak".

Ha a rendszer valamilyen hibaüzenetet küld, vagy bármilyen kérdése van a Moodle rendszerrel kapcsolatban, kérem írjon az alábbi email címre: moodeladmin@uni-obuda.hu